Atsiliepimai
Aprašymas
Leidinyje pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: IMU10
Akcija baigiasi už 1d.10:33:43
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Leidinyje pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.
Atsiliepimai