Su kodu IMU10 kaina tik 8,03 €
8,92 €
Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais
Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais
8,03 €
8,92 €
1
  • Liko vos keli vienetai
Leidinyje pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidominti…
8.03 2025-06-09 07:59:00
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu IMU101d.10:33:43

Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Leidinyje pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.

EXTRA 10 % nuolaida

8,03 €
8,92 €
Liko vos keli vienetai

Kupono kodas: IMU10

Akcija baigiasi už 1d.10:33:43

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,09 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Leidinyje pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%